fredag 2. august 2013

Relansering og relokalisering


 
Jeg har vært rimelig stum på bloggfronten lenge nå. Det har jeg planer om å endre. Det har gått nesten et år siden siste bloggpost og jeg har selvfølgelig rukket mye siden det, både på matfronten og andre fronter. Den største forandringen er at familien og jeg flytta til Australia for to år i november ifjor. Vi har nå tilholdsted i Fremantle og trives her. Matmessig har jeg litt av vært å rapportere fra Down Under, så jeg satser på litt hyppigere oppdateringer framover. Jeg kommer til å fortsette å blogge på norsk med oppskrifter tilpasset norsk vareutvalg, så får dere heller si i fra hvis jeg skulle bli for eksotisk. Sees snart!
 
Og tilfelle noen skulle lure: alle kokebøkene er med! Kjøkkenutstyret også!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...